690536841 | biuro@michalkrawczyk.pl

Michał Krawczyk Michał Krawczyk Michał Krawczyk
  • Moja misja
  • Aktualności
  • Moja aktywność
  • O mnie
  • Kontakt
  • Wystąpienia
  • Strona Główna
  • /
  • Interpelacje
  • /
  • W sprawie kosztów kampanii reklamowej – “Chronimy rodziny, obniżamy podatki”.

W sprawie kosztów kampanii reklamowej – “Chronimy rodziny, obniżamy podatki”.

27 stycznia 2022 MichalKrawczyk No Comments Interpelacje Interpelacje

Szanowny Panie Ministrze,

Od kilku tygodni trwa kampania reklamowa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod hasłem „Chronimy rodziny, obniżamy podatki”. Ma być to promocja tak zwanej rządowej tarczy antyinflacyjnej. Przypomnijmy, że inflacja w grudniu 2020 r. wyniosła 8,6%. Jednak niełatwo znaleźć korzyści dla obywateli płynące ze wspomnianej kampanii, oczywiście poza funkcją propagandową mającą przynieść korzyści dla rządu.

Kampania realizowana jest na wielu płaszczyznach w postaci spotów radiowych i telewizyjnych, tablic reklamowych, reklam w prasie czy sponsorowanych postów ze spotami i grafikami publikowanych na portalach internetowych. Wszystkie te działania mają być realizowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.

W związku z powyższym zwracam się o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:

  1. Ile wyniosły całkowite koszty wyżej opisanej kampanii pod hasłem „Chronimy rodziny, obniżamy podatki”?
  2. Ile wyniosły koszty spotów telewizyjnych i radiowych?
  3. Ile wyniosły koszty tablic reklamowych?
  4. Ile wyniosły koszty reklam w prasie ogólnopolskiej i lokalnej?
  5. Ile wyniosły koszty sponsorowanych postów z grafikami i spotami publikowanych w portalach internetowych?
  6. Ile wyniosły koszty reklam w sieci Google Display Network?
  7. Ile wyniosły koszty innych działań reklamowych nie wymienionych powyżej?
  8. Ile wyniosły koszty zaprojektowania oraz produkcji materiałów reklamowych? Jaka osoba fizyczna, firma lub inny podmiot odpowiedzialny jest za realizację tego zlecenia? Na podstawie jakiego postępowania został wybrany?
  9. W ramach jakiego postępowania wyłoniono media, w których realizowania jest kampania? Jakie koszty mają zostać poniesione w rozbiciu na poszczególne media?
  10. Jaki skutek dla obywateli ma przynieść realizacja kampanii pod hasłem „Chronimy rodziny, obniżamy podatki”?

 

 

Poprzedni Post Następny Post

Leave a Comment Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Michał krawczyk logo

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2020 Michał Krawczyk

Serwis michalkrawczyk.pl używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Użytkowniku - masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Więcej informacji

Jak wyłączyć ciasteczka?

Dla przeglądarki Google Chrome: Tutaj
Dla przeglądarki Mozilla Firefox: Tutaj
Dla przeglądarki Safari: Tutaj
Dla przeglądarki Internet Explorer: Tutaj
Dla przeglądarki Opera: Tutaj


Polityka prywatności

Zobacz stronę polityki prywatności

Zamknij